Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tudsz regisztrálni, vagy ha már megtetted, belépni fiókodba.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

Az egyik mód a házhozszállítás, amit a Magyar Posta végez. A csomag a rendelés után a Magyar Postához kerül, akik az általad megadott címre kézbesíti azt.

A másik lehetőség a személyes átvétel. Ebben az esetben várd meg az értesítést, ami email-ben vagy telefonon történik. Az értesítést követően az alábbi címen veheted át a csomagot.

1158 Budapest, Késmárk utca 16. 24-es raktár

 

A szállításról bővebb információkat olvashatsz ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Személyes vásárlásra van lehetőségem?

Nincsen. Személyes vásárlásra vagy megtekintésre jelenleg sajnos nem nyújtunk lehetőséget.

Amennyiben rendeltél a webshopunkon személyesen átveheted, de ehhez előbb meg kell várnia az értesítést. A termék megtekintésére, kipróbálására az átvételi ponton van lehetőség.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Amennyiben a rendelésed meghaladja a bruttó 20.000 forintot, a rendelésedet ingyen eljuttatjuk hozzád. Azonban bruttó 20.000 forintot nem meghaladó rendeléseket szállítási költséggel szállítjuk: a házhozszállítás díja termékcsoporttól függően változhat. Az ingyen szállítás a túlsolyos és/vagy túlméretes csomagok esetén nem alkalmazható.

Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

Igen. Telephelyünkön bármikor megtekintheted a termékeket, a kollégáink állnak rendelkezésedre. Megvásárolni csak és kizárólag a webshopon leadott rendelés esetén lehetséges!

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Nem. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket külső raktárból szerzünk be. Ez hosszabb szállítási időt jelenthet, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról áfás számlát állítunk ki, amelyet elhelyezünk a csomagba.

Van a termékekre jótállás?

A legtöbb termékünkre nincs garancia. Termékeink ~99%-ára gyártói jótállás nem vonatkozik. Azon termék melyhez gyártói garancia adott, azt feltüntetjük a termék adatlapján.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége téged terhel.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy általad választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelésed minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Sikeres fizetés esetén
  • Amikor átadjuk a terméket a Magyar Postának.

... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Ha a raktárhoz odamegyek, átvehetem a termékeket?

Sajnos nem. A raktárunkból csak visszaigazolt rendelés esetén adhatunk ki terméket.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmed arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?

A raktárkészletet a kategória- és termékoldalakon is jelezzük. Ha ki van írva a termékoldalon, hogy „Raktáron van”, akkor ez azt jelenti, hogy az adott termékből több darab is lehet raktárkészletünkön, ha csak pár darabb van készleten azt a termékoldalon az adott mennyiséget feltüntetjük.

Ha egy termék nincs raktáron, akkor az nem megrendelhető, a „Kosárba” gomb helyett egy „Értesítés” gomb jelenik meg, ezzel beállíthat egy értesítőt, ami az email címén értesíti Önt ha a termékből érkezik raktárra. Továbbá van olyan termék is ami „Előrendelhető”, ez esetben a termék egy külső beszállítótól érkezik egy meghatározott időn belül, melyről tájékoztatást tudunk adni.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A kategória- és termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon, vagy nincs. Illetve hogy melyik nap és a nap mely szakaszában rendeltél.

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében találsz.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Tudok fizetni bankkártyával?

Ha készleten levő terméket rendelsz, adataid beírása után kényelmesen és gyorsan fizethetsz bankkártyával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást. Webáruházunkban a PayU biztonságos online fizetési megoldást használjuk.

Házhozszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel fizethetsz. Ez esetben az utánvételi díjat neked kell megfizetned, akkor is ha meghaladta a rendelés végösszege a bruttó 15.000 Ft-ot.

Tudok hitelre vásárolni?

Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.

Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Nem.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a Magyar Pista diszpécserei tudnak adni.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A Magyar Posta munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha nem tudod átvenni a csomagot, nem probléma. A Magyar Posta a csomagod az címedhez tartozó postán 10 napig tárolja, amelyet a kézbesítőtől kapott értesítővel átvehető.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

Ha raktárunkon van a termék, a szállítási idő várhatóan 2-5 munkanap alatt történik. Ha nincsen raktáron a termék, akkor a beszerzés átfutási ideje miatt a szállítási idő akár jelentősen is meghosszabbodhat. A nem raktáron lévő termékeink esetén kérjük érdeklődj a szállítási idővel kapcsolatban elérhetőségeink valamelyikén.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen. A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot. Személyes átvétel esetén is van rá lehetőség: a meghatalmazottja átveheti helyetted a csomagot, ha tudja a rendelési nevet és rendelési azonosítót.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt.* Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Hol tart a rendelésem?

Rendelésed állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás, stb.) bejelentkezést követően a saját fiókodban a korábbi rendeléseim menüpontban figyelemmel kísérheted, továbbá e‑mailben is tájékoztatunk, tehát abban az állapotban van rendelésed, amelyik a legutóbbi e‑mailünkben, vagy a fiókodba szerepel. Személyes vásárlói fiókjában bármikor megtekintheted rendelésed állapotát. Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphatsz további tájékoztatást.

Az alábbi csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e‑mailben küldtünk el.

  • Csomagkövetés ragszám alapján.

Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?

Ügyfélszolgálatunk kezeli a csereigényeket. Kérjük, érdeklődj elérhetőségeink egyikén.

Megkaptam a terméket, hol mondhatok róla véleményt?

A megrendelés teljesülése után tíz nappal minden vásárlónak e‑mailben küldünk egy értesítést, amiben arra kérjük értékelje a megvásárolt termékeket és a szolgáltatásunkat.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozz fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhetsz akciós termékeinkről és újdonságainkról! Ezt megteheted a főoldalon. Like-olhat minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.